پارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِیپارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

پارســــــــــــــــــایی

5 نرم افزار ویرایش عکس کم حجم و بسیار ساده

1391/6/4 22:58
نویسنده : دایی جون
30,824 بازدید
اشتراک گذاری
 سلام سلام

امیدوارم حالم تمامی دوستان عزیز و نی نی های نانازی خوب باشه .

امروز دایی جون میخوام ٥ نرم افزار ساده و کم حجم ویرایش عکس را معرفی کنم که کار کردن باشون بسیار راحت هستش. و اگر درخواست اموزش این نرم افزار ها زیاد بود حتما در وبلاگ قرار می دم

حتما دانلود کنید 

 

نرم افزار ساخت فریم و قاب عکس های زیبا AMS Software Framing Studio 3.0


AMS_Software_Framing_Studio_3.0_[www.MihanDownload.com].jpgدر کنار نرم افزار های حرفه ای ویرایش تصویر مانند فتوشاپ نرم افزارهای ساده ای هم ساخته شده تا افراد مبتدی که طریقه ی کار با نرم افزارهای فتوشاپی را نمی دانند با استفاده از چنین نرم افزارهای کم حجم و ساده کارهای معمولی گرافیکی خود را بر روی تصاویر انجام دهند.  نرم افزار Framing Studio محصول شرکت معروف AMS Software میباشد که یکی از بزگترین شرکتهای ساخت نرم افزارهای گرافیکی در سراسر جهان به شمار میرود. شما میتوانید با کمک این نرم افزار به آسانی یک قاب شیک و بسیار قشنگ برای عکس های دلخواه خود بسازید. در واقع در این نرم افزار انواع مختلف مدلهای فریم در شکل های گوناگون و متنوع قرار داده شده که شما با انتخاب هر کدام از آنها میتوانید تصویر مورد نظرتان را در قابی بسیار شیک قرار دهید تا موجب زیبایی هر چه بیشتر آن شود. علاوه بر این تعداد بسیار زیادی فریم به شکلهای مختلفی همچون قلب ، ستاره ، ماه و ... در این نرم افزار قرار داده شده که شما میتوانید از آنها برای زیباتر شدن تصویر خود استفاده نمایید. همچنین میتوانید از دو ابزار دیگر که یکی برای تغییر در تنظیمات رنگ تصویر است و دیگری برای ایجاد افکتهای مختلف بر روی تصویر می باشد برای ایجاد تغییرات بر روی عکس مورد نظرتان استفاده نمایید.
 
 

 
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار ها در ادامه مطلب موجود است ...


 نرم افزار ساخت فریم و قاب عکس های زیبا AMS Software Framing Studio 3.0


AMS_Software_Framing_Studio_3.0_[www.MihanDownload.com].jpgدر کنار نرم افزار های حرفه ای ویرایش تصویر مانند فتوشاپ نرم افزارهای ساده ای هم ساخته شده تا افراد مبتدی که طریقه ی کار با نرم افزارهای فتوشاپی را نمی دانند با استفاده از چنین نرم افزارهای کم حجم و ساده کارهای معمولی گرافیکی خود را بر روی تصاویر انجام دهند.  نرم افزار
Framing Studio محصول شرکت معروف AMS Software میباشد که یکی از بزگترین شرکتهای ساخت نرم افزارهای گرافیکی در سراسر جهان به شمار میرود. شما میتوانید با کمک این نرم افزار به آسانی یک قاب شیک و بسیار قشنگ برای عکس های دلخواه خود بسازید. در واقع در این نرم افزار انواع مختلف مدلهای فریم در شکل های گوناگون و متنوع قرار داده شده که شما با انتخاب هر کدام از آنها میتوانید تصویر مورد نظرتان را در قابی بسیار شیک قرار دهید تا موجب زیبایی هر چه بیشتر آن شود. علاوه بر این تعداد بسیار زیادی فریم به شکلهای مختلفی همچون قلب ، ستاره ، ماه و ... در این نرم افزار قرار داده شده که شما میتوانید از آنها برای زیباتر شدن تصویر خود استفاده نمایید. همچنین میتوانید از دو ابزار دیگر که یکی برای تغییر در تنظیمات رنگ تصویر است و دیگری برای ایجاد افکتهای مختلف بر روی تصویر می باشد برای ایجاد تغییرات بر روی عکس مورد نظرتان استفاده نمایید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- امکان قرار دادن فریم های شیک و بسیار زیبا بر روی تصاویر.
- ارائه چندین مدل مختلف فریم برای قرار دادن بر روی تصاویر.
- امکان ایجاد افکتهای مختلف و بسیار قشنگ بر روی تصاویر.
- امکان ایجاد تغییرات دلخواه در تنظیمات رنگ تصویر.
- امکان ایجاد حالتهای سه بعدی در عکس.
- امکان چاپ عکس توسط پرینتر با کمک نرم افزار.
- قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...

 

دانلود نرم افزار حذف اشیا در عکس بدون تغییر در پس زمینه InPaint v3.0.20110429
شما با کمک این نرم افزار به راحتی می توانید اجسام مورد نظر خود را در عکس حذف کنید بدون آنکه در زمینه تصویر هیچ تاثیری از حذف جسم مورد نظر ظاهر شود. این برنامه ابزاری پر کاربرد به منظور حذف و جدا کردن اجسام در تصاویر می باشد. شما توسط این نرم افزار به راحتی می توانید جسم مورد نظر خود را در تصویر حذف کنید بدون آنکه در پشت جسم حذف شده و پس زمینه عکس کوچکترین تغییری ایجاد شود. کار با این برنامه بسیار آسان بوده فقط کافیست به کمک موس و با یک کادر بندی ساده در اطراف شی مورد نظر اقدام به حذف آن نمایید. این نرم افزار به صورت کاملآ خودکار اقدام به حذف شی مورد نظر می نماید و تمام مراحل بازسازی رنگ ها در پس زمینه به صورت اتوماتیک توسط برنامه انجام می شود.


دانلود نرم افزار حذف اشیا در عکس بدون تغییر در پس زمینه InPaint v3.0.20110429

لینک های دانلود




دانلود نرم افزار افکت گذاری روی عکس AMS Photo Effects Studio v2.77


AMS_Photo_Effects_Studio_2.77_www.MihanDownload.com.jpgدر پست امروز وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان AMS Photo Effects Studio برایتان آماده کرده ایم که میتوان از آن برای قرار دادن افکت های بسیار زیبا بر روی تصاویر بهره گرفت. این نرم افزار را میتوان به یک استدیو کامل از افکت های گوناگون و متنوع تشبیه کرد که شما میتوانید از آنها برای جلوه دادن به عکسهای خود استفاده کنید. این برنامه دارای چند صد افکت مخلتلف و زیبا می باشد که برخی از آنها شامل افکت رودخانه ، افکت رعد و برق ، افکت غروب خورشید ، افکت بارش باران ، افکت سایه و .. می باشد. همچنین از این نرم افزار می توانید برای ویرایش عکس ها نیز استفاده کنید زیرا در آن ابزارهای پر کاربردی همانند از بین بردن قرمزی رنگ چشم و سایر ابزارهای این چنینی قرار دارد.


برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- قابلیت افکت گذاری بر روی عکس ها.
- داشتن افکتهای متنوع و گوناگون.
- قابلیت دانلود افکتهای جدید از اینترنت.
- داشتن ابزارهای ویرایش تصویر.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...

 طریقه رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.mihandownload.com و برای ایمیل از mihan@download.com استفاده کنید).
دانلود نرم افزار تغییر سایز عکس Light Image Resizer v4.0.5.7 Portable
نرم افزارهای بسیاری در زمینه کار بروی تصاویر ارائه شده است. نرم افزار فتوشاپ که در میان کاربران از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار است  بهترین مثال در این زمینه است. اما گاهی نیاز ما به یک نرم افزار برای ادیت عکس ها ، در حد و اندازه نرم افزاری چون فتوشاپ نیست و از لحاظ وقت و هزینه نیز تهیه چنین نرم افزاری برای کاری که قصد انجام آن را داریم به صرفه نخواهد بود. در چنین شرایطی می توان نرم افزارهایی را یافت که در زمینه نیاز ما کارهایی تخصصی تر و فراتر از نرم افزارهای گسترده و پیچیده ای چون فتوشاپ انجام می دهند. Light Image Resizer نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار با وجود حجم کم خود ، دارای قابلیت های فراوانی است که می توانید از آنها به بهترین نحو و با ساده ترین شکل ممکن استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا عکس ها خود را با سرعت بالایی از فرمتی به فرمت دیگر تبدیل نمایید ، عکس های خود را فشرده کرده و از حجم آنها بکاهید بی آنکه در کیفیت تصویر تغییری حاصل شود ، رزولوشن تصاویر را تغییر دهید و از  دیگر امکانات فوق العاده این نرم افزار بهره مند شوید.
- تبدیل عکس ها به فرمت های مختلف تصویری.
- تغییر رزولوشن تصاویر.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف عکس مانند: JPEG, GIF, BMP, TIFF و...
- پشتیبانی از فرمت های مخصوص دوربین های عکاسی : Canon .CR2, Nikon .NEF , .MRW Minolta
- امکان اضافه کردن Watermark به تصاویر.
- سرعت بالا در پردازش تصاویر.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- کاربرد آسان.
- و...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ATeNa
3 آذر 90 11:46
دایی کاش میشد طرز کار با این نرم افزارها رو هم یاد میدادی
مامان ماهان
3 آذر 90 15:16
سلام دایی مهربون خسته نباشی با این مطالب خوبی که میزارین ماهانی مریضه در اولین فرصت براتون میفرستم
مامان متین
3 آذر 90 16:55
دایی مرسی .
مامان علي خوشتيپ
4 آذر 90 13:22
ممنون بابت اين پستتون
فكر كنم خيلي به دردم بخوره.حتما دانشون ميكنم



خواهش میکنم امیدوارم استفاده کنید
مامان علي خوشتيپ
4 آذر 90 13:24
ببخشيد دايي جان
عكس علي رو چجوري براتون بفرستم؟


در این سایت آپلود کنید و ادرس عکس آپلودشده را برای من بفرستید :

http://up98.org/
مامان رادین
4 آذر 90 14:54
سلام . عکسی که از نی نی تون گذاشتین فوق العاده است. ممنون که پیشمون اومدید.


سلام خواهش می کنم .ممنون که تشریف اوردید و نظر دادید
مامان پریسا
4 آذر 90 18:15
چه آموزش جالبی. ممنون.
راستی بیشتر مواقع وب شما به صورت ناقص باز میشه یعنی بدون زمینه.


خواهش می کنم .فکر نمی کنم مطمئن باشید به سرعت لود شدن اینترنت شما بستگی داره یا مرورگر شما باید ابدیت شود بهتر همیشه از موزیلا استفاده کنید.
مامان متین
8 آذر 90 23:51
دایی دیگه به ما سر نمیزنی


اخه یه مدت نبودم چشم سر می زنم
مامان متین
11 آذر 90 23:00
دایی مد روز می شی خیلی خوب شده خسته نباشید


مرسی ممنون همیشه نسبت به ما لطف دارید
مامان علي خوشتيپ
12 آذر 90 23:41
الهيييييييييييييييي چه ناناز شده تو لباس علي اصغر
قالب نو مبارك
ايشاالله بني جون برنده بشه


ممنون از اینکه سر زدید بنی که برنده نشد .ولی برای شرکت در مسابقه برای این بود که فکر کردم به بهترین و زیباترین عکس قرار جایزه داده بشه برای همین وقت گذاشتم نمی دونستم قرعه کشی هستش به هر حال هر کس برنده شده مبارکش.
مامان پیمان کوچولو که هنوز بزرگ نشده
15 شهریور 91 19:57
سلام من اون 2 آموزش پست ثابت خوندم. چون هیچکس نظرنداده بود گفتم بیام 1 نظری بدم. هروقت امتحانشون کردم حتما می خبرمتون