پارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِیپارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

پارســــــــــــــــــایی

عکس های گذشته و خاطرات اصفهان خرداد 92

1392/12/7 18:45
نویسنده : دایی جون
3,013 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر یکی از عشق های زندگیم بر عشقی که وجودم پر از دوست داشتنه.

سلام دایی جون ، سلام بر مرد کوچک زندگی من

سلام بر تمامی عزیزان که از وبلاگ پارسایی دیدن می کنند .

دایی جون بازم خیلی وقته خبری ازم نبود ، خب نمی خوام توجیه کنم ولی زندگی این روزهای ایران سخت شد و پر فشار و پر استرس ، ولی با تمام شرایط بد ! خدایا شکرت از روی زبونم نمی افته.

دایی جون دلم برات یه ذره شده اینقدر دلم برای تو و خانواده تنگ شده که هر شب کلیپ های تکراریت را می بینم  و خوشحال میشم که دوست داشتن زیبایی مثل تو در زندگیم دارم . با این عکس ها خودم دل داری می دم که به زودی می بینمت.هر وقت فشار زندگی و تنهایی خسته ام می کنه این خاطرات تو هستش که شرایط برام آسون می کنه .

92/03/23 وقتی با مامان و بابا و آقاجون اینا اومدید اصفهان نمی دونم چطوری این روزها گذشت که اصلا متوجه زمان نشدم ولی در همین مدت کم خاطرات قشنگی داشتیم که همگی کنار هم بودیم .

خب دایی جون نمی تونم مثل موقعه هایی که اهواز بودم از خاطرات خودم با تو برات بنویسم چون در کنارت نیستم و از خاطرات زندگی خبری ندارم و اگر هم داشته باشم خیلی مختصره . ولی هر چقدر ازت دور باشم مطمئن باش چیزی از دوست داشتنم کم نمی کنه جوجه خوشکلم.

دایی جون این تنها عکس هایی که از تولدت به دستم رسیده .جای دایی خالی امیدوارم سال بعد کنارت باشم  :


 

این عکس ها عمو میثم برام فرستاده که من تا حالا ندیده بودمشون :

الهی قربونت برم که عاشق این عکس زیبا شدم ولی حیف که زیاد کیفیت خوبی نداره 

این دوتا عکس مربوط با دختر عمه  فاطمه جونه ، هر دوتاتون خیلی خوشکل افتادید 

این لباسی که تنته مال بچگی بابایی .دوست دارم دوست دارم دوست دارم

خب بریم عکس های ویلا چادگان اصفهان 

 

اینقدر دوس داری مامانی اخر ظرف پودر کیک بهت بده و تو هم با دست بخوری

شیطونی پای منقل

اینقدر از گوجه خوشت میاد. قیافشو نگاه کن ! الهی فدات بشم

خب دایی جون عکس ها تمام شد و امیدوارم زود زود ببینمت خیلی دوست دارم و مطمئن باش همیشه در قلبم هستی.

در آخر دایی جون می خوام در مورد وبلاگت توضیح بدم .بعد ها که وبلاگت می بینی متوجه میشی که آمار بازدید وبلاگت خوب بوده ولی نظرات وبلاگت کمه خب یکی از دلیل هاش به خاطره منه عزیزم چون من یک دایی مجرد هستم و تو فرهنگ ما نوشته نشده که مردا احساس ندارند و از مردها موجودی بی احساس ساختن که حق گفتن احساسشون ندارند و اگر داشته باشند پر از انتقاده .دایی جون من کاری به انتقاد هایی که از من میشه ندارم و کاره خودم را می کنم و احساسم نسبت به تو می گم و اگر متهم به هر چی بشم بازم از احساسم دست بر نمی دارم .خب منم مثل هر جون دیگه تو زندگیم اشتباهاتی دارم که با گذشتن از اون اشتباهات درسهایی می گیرم که در صورت بروز اون مشکل بتونم با تجربه قبلی حلش کنم .

ولی با تمام این صحبت ها هنوز دوستان پداران و مادرانی هستن که لطف خودشون نسبت به تو و وبلاگت از ما دریغ نمی کنند و همیشه با حضورشان ما را خوشحال می کنند و تمامشون از صمیمه قلبم تشکر می کنم و امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان علی خوشتیپ
2 مرداد 92 8:47
همیشه به گردش و شادی
عکسای تولد خیلی خوشگلن.ماشاالله مردی شده واسه خودش پارسا جون.انشالله عکسای دومادیشو ببینید


آمین .سلام ممنونم و از اینکه همیشه به ما لطف دارید تشکر می کنم .
مامان دو ماه زمینی
2 مرداد 92 15:56
عزیزم وبت قشنگه به ما هم سر بزن مچکرم

خیلی ممنونم چشم حتما به وبلاگ شما سر می زنم.

مامان ایناز
2 مرداد 92 16:23
سلام
تولدت مبارک پارسا جون
خییییییییییییلی عکسای بانمکی هستن خدا حفظش کنه


سلام تشکر می کنم و ممنونم از اینکه بازدید کردید و نظر دادید.
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
13 مرداد 92 1:15
سلام دایی جووووون ...
خوبید؟؟؟
همین الآن که وبتـــ و باز کردم میخواستم کامنتـــــ بزارم پس چـــــرا آپ نمیکنی ؟!؟!؟!؟ که دیدم با عکس های تولد پـــــارسا جوووووووون زیباشده وبش ...
با کلی تــــــــأخیــــــــر تــــــولـــــدتـــــــ مبارکـــــــــــ خاله جووووووووووووووون...
دایی جــــــــان حـــــــرف و حدیثــــ زیاده همیشه باید یکـــ گوش در باشه و یه گوش دیگه دروازه ....
زیاااااد درگیــــــــر این مسائل نشیــــد
موفق باشیـــــــــد ...
به ما هم ســــــــر بزنید ...



سلام از اینکه از وبلاگ پارسایی دیدن کردید ممنون هستم و سعی می کنم حتما سر بزنم.ما هیچ وقت کاری به حرف حدیث نداریم و کار دلمان را می کنیم.
مامان آرش وآیناز
14 مرداد 92 16:08
سلام وب خیلی قشنگی داری پارسا جون واقعا دست دایی مهربونت درد نکنه زحمت کشیده و خاطراتتو اینجا ثبت میکنه
عزیزم تولدت مبارک
چه عکسای نازی خدا حفظش کنه


سلام ممنونم از حضورتان و تشکر می کنم برای نظرتون.خداوند فرزندان شما را حفظ کنه.
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
15 مرداد 92 16:37
سلام. بالاخره عکس تولد پارسایی رو دیدیم. هوووووووووورا. ایشالا 200 سالگیش دایی جون


سلام ممنونم برای حضور گرمتان و تشکر می کنم.
سهیلا
20 مهر 92 2:08
چرا همه رمز میخواد


به دلیل ادم های مریض و کوته فکر وبلاگ پارسایی کاملا شخصی شد.
مامان فرنيا
10 اسفند 92 10:47
سلام خوبيد عكسهاي پسري خيلي خوشگل شده اما درمورد مطلب اخري كه پايين پستتون نوشته شده بنظر من مشكل نظرات كم بخاطر اينه كه شما به وبلاگ دوستان سرنميزنيد البته ميدونم مشكل وقت كم شماست من خودم هميشه به وبلاگتون سرميزنم مثل امروز وقتي امدم ديدم بله چندتا پست جديد داريد چون دير به دير اپ ميكنيد از اپ شدنت خبردار نميشم خودتان كه نمياييد خبر بديد اگه پيش دوستان وبلاگي بريد هم متوجه اپ شدنتان ميشن هم پيشتون ميان و كامنت هم ميگذارند
دایی جون
پاسخ
سلام تشکر برای نظرات و ممنونم از اینکه از وبلاگ پارسایی دیدن می کنید. خب من متاسفانه وقت کمی دارم و نمی تونم همیشه انلاین باشم .اما در مورد مطلب اخر که نوشتم یک درد دل دایی با عزیزم بود و اصلا از نظرات کم ناراحت نیستم بلکه خودم این شرایط دوس دارم چون من اینجا هستم برای خاطرات زیبایی که پارسایی تو زندگی من داره نه برای دیگران .البته به خاطر موقعیت خودم سعی می کنم که خیلی کم باشم و فقط برای پست جدید یا جواب دادن به نظرات محترمی مثل شما.
مامان دوست قدیمی
19 خرداد 93 11:54
دایی من خیلی ناراحت شدم که آدرس وبلاگ پسرم را حذف کردید، یه مدتی نبودم و به خاطر شرایطم امکان نت اومدن نبود. به هر حال منم حذفت کردم. نیوتن: هر عملی عکسالعملی داره عزیزم
دایی جون
پاسخ
معذرت میخوام فقط شما حذف نشدید هر کسی که در لینکدونی بود حذف شد اون به خاطر دلایل شخصی و فقط وبلاگ هایی در لینکدونی قرار دادم که خودم طراحی کردم .اشکال نداره ما را حذف کردید . امیدوارم همیشه در زندگیتون شاد و سلامت باشید.
احمدی
19 خرداد 93 12:01
از اینکه جواب پیام ایمیل قبلیم را ندادی بسیار ناراحت شدم، اما به رسم وفا بازم اومدم. تصویر کیکش زیاد با کیفیت نیس، یعنی قناد زیاد حرفه ای نیس. البته ببخشید من رک صحبت می کنم، شرایط شغلیم منو اینطور تربیت کرده. چون دوست دارم می گم دوستم. برای سال دیگه حتما اطلاع بده تا آدرس یه قناد حرفه ای را بدم که مدرک بین اللمللی از کشور فرانسه دار. یکمی گرون هس اما بی نهایت زیبا و فریبنده است.
دایی جون
پاسخ
با سلام متاسفانه من خیلی وقته ایمیل مربوط به وبلاگ را چک نکردم .اگر نظر و درخواستی دارید اینجا بیان کنید چون من هر چند گاهی وبلاگ را چک می کنم. در خصوص کیک هم زیاد اهمیتی نداره که چقدر زیبا شده یا نشده مهم دورهم بودن و لحظات شادی هست که در اون روز به یادگار می مونه .ولی بازم از نظر شما تشکر می کنم در حالی که من اصلا شما را نمیشناسم.
احمدی
2 تیر 93 10:44
سلام دایی چند روز پیش درمورد خودم اینجا نوشتم اما نمیدونم مطلبم ثبت شد یا نه چون وبلاگ سرعتش خیلی کند شده بود!
دایی جون
پاسخ
سلام خیر ثبت نشده.
شاعر
25 تیر 93 19:29
مجــــازي هستيم امــــا دلمــــــان مجازي نــــيست ميشکند حواست به تايــــپ کردنت باشــــد! ! !
دایی جون
پاسخ
برای شما متاسف هستم واقعا از انسان بودن برای شما متاسفم که اینقدر سخیف و ترسو بزدل هستید که نمی دونم کی هستید که هر چند وقتی میاید اینجوری پیام های بدون نامه نشان می گذارید .نمی دونم کجای مطلب من دل شکسته چون جز اینکه در مورد احساس وجودی خودم نسبت به عشقم هست چیز دیگری نیست.