پارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِیپارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

پارســــــــــــــــــایی

اولین صدا پارسایی : دایی جون دوس دارم ! ناقلا

1392/10/20 13:54
نویسنده : دایی جون
1,882 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

سلام به عشقم به جوجه دوس داشتنی خودم .

امروز با دوتا عکس ناز خوشکل اومدم این عکس یک هدیه از اصفهانه که ببین چطوری برام ناز کردی

  

الهی فدات بشم خوشکل نا ناز من

 و اینم عکس دوم که این معصومیت صورتت را اینقدر دوس دارم که وقتی دیدمت اشکم در اومد شیرین من

 

 یک صدا که شاید بارها بارها تا الان گوشش دادم و هر وقت حوصله ام سر می ره یا خسته میشم بازم گوشش می دم اینقدر این برام لذت داره که هر وقتی گوشش میدم بازم برام تازگی داره و کلی خوشحال و دلتنگت میشم.

 تو یکی از زیباترین لحظه ها و خاطرات زندگی من هستی و برای این لذت و خوشبختی خدا را شکر می کنم و از ته دلم برات بهترین ها آرزو می کنم 

قلبعاشقتم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان اهورا
30 شهریور 92 16:10
آخی...ماشالله!!!!!!!!!!!!!!چقدر نازی تو خاله!!![ماچ
این هم یه عالمه بوس واسه پارسا خان ملوس!!!!!!!!!!!!

ممنونم از حضورتان .
✿مامان علی خوشتیپ✿
22 دی 92 12:58
هزار ماشاالله...خیلی ناز و خوشگل شده...براش اسپند دود کنید
دایی جون
پاسخ
خواهش می کنم لطف دارید به مامانش حتما می گم.ممنونم از حضورتان
مامان غزل
9 اسفند 92 11:50
ماشالله به این گل پسر ناز
دایی جون
پاسخ
خواهش می کنم لطف دارید. ممنون برای حضورتان و تشکر می کنم.