پارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِیپارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره

پارســــــــــــــــــایی

عکس های مسافرت تهران و برف بازی به همراه بابای و مامای

1392/11/17 11:53
نویسنده : دایی جون
1,805 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

چطوری مرد کوچک من ! امیدوارم حالت خوب باشه عزیزم.

می دونم بازم تاخیر داشتم ، ولی دایی جون باید به این مسئله عادت کنی چون منو هزاران مشکل و چون دیگه کنارت نیستم نه عکس می تونم ازت بگیرم نه از خاطرات دوران بچه گیت برات بنویسم.

اما امروز با کلی عکس از مسافرت تهرانت اومدم ، که ای کاش منم امتحان نداشتم و می تونستم بیام ولی بابایی بدون هماهنگی برنامه مسافرت را چید که من به خاطر امتحاناتم نتونستم بیام .ولی به جاش با عکسات کلی حال کردم .

مسافرت امسال بهتون خیلی خوش گذشت چون با رفتن شما تهران برف بارید و تو هم اولین بار برف می دیدی و کلی ذوق کرده بودی و کلی هم برف بازی کردی. بعضی از عکسات اینقدر قشنگ هستن که واقعا دوس دارم بخورمت جوجه !!

خوشحالم که سفر بی خطری داشتید و کلی به همتون خوش گذشت .

امیدوارم به زودی ببینمت که خیلی دلم برای همتون تنگ شده چون واقعا دوری سخته .

دوست دارم ، عاشقتم و همیشه به یاد هستم. بوینگ من !!قلب

 

عاشق این عکس هستم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان هیمن
7 بهمن 92 20:00
خوش بحال پارسایی که دایی به این خوبی داره.ماشالا پارسایی چقد هم خوشگله خدا حفظش کنه
دایی جون
پاسخ
خواهش می کنم شما لطف دارید.ممنونم از حضور شما. امیدوارم خدا فرشته کوچلو شما هم براتون حفظ کنه و همیشه شاد و سلامت باشید.
مامان فرنيا
10 اسفند 92 10:48
چه خوش شانس بوده پارسايي كه با امدنش برف هم باريده و تونسته حسابي برف بازي كنه
دایی جون
پاسخ
اره خیلی بهش خوش گذشت.
مامان فرنيا
10 اسفند 92 10:49
واقعا توي تاب خوابش برده
دوسته عباسه بی معرفت
24 اسفند 92 21:16
..........
دایی جون
پاسخ
قرار جایزه نوبل به شما اهدا شود خواهشمندم نام خودتان بنویسید تا این جایزه برای شما فرستاده شود
مامان فرنيا
28 اسفند 92 9:27
سال نو را پيشاپيش بهتون تبريك ميگم ايشالله تمام تعطيلات بتونيد كنار گل پسري باشيد و يك عالمه با هم بازي كنيد و عكس بگيريد براي ما توي وب بگذاريد
دایی جون
پاسخ
سلام سال نو شما هم مبارک .اگر شد حتما عکس می زارم بازم تشکر می کنم از حضورتان.
احمدی
28 اسفند 92 11:03
سلام. قضیه فروشگاه چیه؟ چی قرار بفروشید؟
دایی جون
پاسخ
سلام .هر موقعه افتتاح شد خودتون می بینید.
احمدی
28 اسفند 92 11:09
خوب شد که رمز ها رو برداشتید، چون من از قدیمیا هستم اما وبلاگ ندارم که آدرس بدم و بعد رمز بدید و عکسا رو ببینم
دایی جون
پاسخ
خب شما لطف دارید و امیدوارم هر جا هستید شاد و سلامت باشید
مامان علی خوشتیپ
3 فروردین 93 1:35
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . . سال 93 مبارک http://upload7.ir/imgs/2014-03/43852933119448528151.jpg
دایی جون
پاسخ
سال نو شما هم مبارک.امیدوارم سال خوبی در کنار خانواده و علی کوچلو داشته باشید.
دوسته عباسه بی معرفت
15 فروردین 93 11:41
chetori dash bimarefat ..... سلام امیدوارم که عمت خیلی دوست داشته باشی.بعدشم تو برو امریکا من خودم یک ماه بهت شام میدم .سال نو شده و از توهم بیا بیرون .
الناز
22 فروردین 93 16:43
سلام ممکنه هزینه طراحی قالب سایت را بفرمایید؟ کارت ویزیت طراحی می کنید؟ قیمت؟
دایی جون
پاسخ
سلام لطفا وبلاگتون بذارید تا قیمت و توضیحات برای شما فرستاده شود.
الناز
4 اردیبهشت 93 21:14
سلام لطفا همینجا قیمت ها را بفرمایید. شما را یکی از دوستان معرفی کرده.
دایی جون
پاسخ
متاسفم من قیمت کار خودم را در نظرات وبلاگ قرار نمی دهم.
مامان یگانه
10 اردیبهشت 93 13:45
وای!!!! چه بزرگ شده ماشاا....
asghar zade
2 خرداد 93 16:13
ostad chera gheymat tablyghat naneveshte??
دایی جون
پاسخ
دوست محترم شما درخواست خود را بفرمائید تا قیمت برای شما فرستاده شود.