پارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِیپارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پارســــــــــــــــــایی

تولد سه سالگیت مبارک عشقم

1393/2/10 23:56
نویسنده : دایی جون
1,969 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم سلام عزیزم

یکسال دیگه هم گذشت و تو بزرگتر شدی عشقم.

ای کاش می تونستم کنارت باشم.

تولد سه سالگیت مبارک عشقم .

جشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم تولدت مبارک

جشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

خیلی دوست دارم و برات بهترین ها را از خداوند آرزومندم و امیدوارم باشم و شاهد بزرگ شدنت باشم عزیزم

دوست دارم 

اگر چه کوتاه بود ولی از تمام وجودم تو را همیشه دوس دارم .

جشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن

من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزو مندم

تبریک دست خالی مرا باسخاوت بی حدت بپذیر

(تولدت مبارک)

جشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان ماهان
29 خرداد 93 10:32
سلام هزاررررررررررررررررماشاالله خیلی بزرگ شده ببوسینش