پارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِیپارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِی، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

پارســــــــــــــــــایی

تشکر از عزیزان و روز دلگیر دایی جون

1390/1/19 14:41
نویسنده : دایی جون
1,854 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دایی جون عزیزم

دایی جون عزیزم امیدوارم هر موقع داری خودت این مطلب می خونی شاد وسلامت باشی . اخرش بابایی و مامانی نظر برای وبلاگت دادن ، اگه می بینی مامانی و بابایی وقت نمی کنن برات بنویسن چون وقت نمی کنن و هم مثل من حوصله ندارن اخه مامانی که نه تو دوران 8 ماهگی هستش خیلی سخت هستش و دوست داره زود تر به دنیا بیایی گلم، بابایی هم که تمام وقتش پره و وقتی شب میاد خونه یا خسته است یا اگر هم وقت داشته باشه ، این سرعت نت که خیلی پایین هستش بهش اجازه نمی ده که وصل بشه و برات بنویسه.ولی دایی جون اینا همش بهانه هستش بعدا خودت گله کن که چرا برات ننوشتن.

دایی جون میخواستم تشکر ویژه کنم از تمامی عزیزانی که از وبلاگت دیدن می کنن و با نظراتشون دلگرمی خاصی به این وبلاگ می بخشن.خب من به جای تو از تمامی عزیزان و  خاله های عزیز قدرانی می کنم .

دایی جون عزیزم امروز روز جمعه هستش و هوا ابری دلگیری هستش  امروز زیاد حس خوبی ندارم نمی دونم چرا؟ خب دایی جون دوست ندارم از دلگیرهای روزگار برات بگم یا بنویسم ولی اینم بگم بنی جون زیبایی های زیادی وجود داره، اما مشکلات و مسائل باعث میشن که اکثر این زیبایی ها توی زندگی دیده نشن.حالا دایی جون جون هر موقع خدا تو رو به ما هدیه داد و بزرگ شدی اگر من زنده باشم نمی زارم زیاد این مسائل رو ببینی و همیشه زیبایی زندگی که وجود دارن رو بهت نشون میدم.

خب بنی جون فدات بشم راستی نگفتمت  مامان بزرگ خیلی خیلی خوشحال شد که این وبلاگ رو برات درست کردم و الان داره تخت رو اماده می کنه چون قرار 23 روز دیگه خدا تو رو به ما هدیه بده وهمچیزت باید اماده باشه. خب اینم نگفتم که مامانی و مامان بزرگ تمامی چیزهای اتاقت رو رفتن خریدن و هنوز عکس هاشون نگرفتم که برات بذارم. خیلی وسایل اتاقت قشنگ هستن و همه چی برات خریدن حالا عکساشو می زارم و خودت هم می بینی که برات سنگ تمام گذاشتن.

دایی جون همه این وسایل مبارکت باشن و امیدوارم که از این بهترش رو برات بخریم. بنی جون عزیزم دوست دارم و خیلی نقشه ها برات دارم.

مطلب بعدی عکس های اتاقت رو میزارم.

فداتــــــــــــــــــــــــــــ دایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

دوستان عزیز نظرتون فراموش نشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مائده
19 فروردین 90 14:33
بنی خاله قربونت بره تو 23 روزه دیگه پا به این دنیا میذاری بزرگترین آرزوم واست اینه که تو این دنیا فقط زیباییهاشو ببینی.هیچ وقت زشتی و بدی نبینی.دوست دارم خاله جون.
دایی جون
19 فروردین 90 14:35
مرسی خاله جون
مامان آتین
19 فروردین 90 16:31
سلام دایی جون ممنونم از حضور گرمت شما به أتين خيلي لطف داري چه دايي خوبي كه از الان اينقدر هواي خواهرزاده رو داره اميدوارم كه بني كوچولو به سلامتي و خيلي راحت به دنيا بياد منم لينكتون كردم موفق باشيد
ندا
19 فروردین 90 22:09
آفرین به دایی جووووونن
مامان مانی
20 فروردین 90 18:06
سلام دایی بنی
مرسی از نظرتون .....
من و بابا ناصر هم آرزو می کنیم نی نی شما سلامت و تندرست به دنیا بیاد ......
سایتتون هم جذاب بود آفرین به این دایی خوش ذوق


مرسی وبلاگ شما خیلی قشنگ بود خوشحال می شیم همیشه حضور شما در کنار خودمون داشته باشیم.
بنيامين
17 خرداد 90 12:46
سلام دايي و بني اميدوارم حالتون خوب باشه راستشو بخوايين وبلاگتون خيييييييييييييييييييييلي قشنگه رنگ زيبايي داره خوشحال ميشم به من هم سري بزنيد موفق باشيد خدانكهدار.