پارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِیپارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

پارســــــــــــــــــایی

از دوباره برگشــــــتیم

1390/7/22 15:05
نویسنده : دایی جون
1,735 بازدید
اشتراک گذاری

سلام    سلام

بعد از سال ها این بار با تغییرات زیاد برگشتیم

به زودی با مطلب جدید و عکس های جدید به روز می شویم  ولی این بار مطالب به صورت خصوصی در وبلاگ گذاشته می شوند

از تمامی عزیزانی که در این مدتی حضور نداشتیم و با حضورشان از وبلاگ خودشان بازدید می کردند و با

نظراتشون ما را مورد عنایت و لطف خودشان قرار دادند  بسیار تشکر می کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مبينا و ململ
22 مهر 90 15:25
دوست عزيز به وب ما بياين نظرتونو درمورد برنامه عصر ململي بگيد
m0bina-malmal.niniweblog.com
daiejan-salamian.blogfa.com
حتما در دو وب نظر بزاريد


سلام ممنون که سر زدید و نظر دادید منم سر زدم و منتظر مطالب بعدی شما هستیم
مامانی سید کوچولو
22 مهر 90 15:45
سلام. وبلاگ قشنگی دارین و عکسهای نی نی هم معرکه است
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........




سلام تشکر می کنم از حضورتون حتما سر می زنم و نظر می دم.ممنون
مامان علي خوشتيپ
22 مهر 90 16:43
يعني چي خصوصي؟؟؟؟
راستي چرا از آپلود ني ني وبلاگ استفاده نميكنيد؟
من لينكتون كردم
به جاي من يه بووووووووووس از بني جون ببريد


سلام یعنی اینکه مطالب با رمز گذاشته می شوند .برای این از اپلود نی نی وبلاگ استفاده نمی کنم چون آپلود نی نی وبلاگ فقط یه پسوند عکس را می پذیره و شکلک هایی که من استفاده می کنم از پسوند های دیگه ایی هستش.
خواهش می کنم من وبلاگ علی جون رو لینک کردم.
حتما فعلا رفته مسافرت مشهد اومد چشم
سارا
22 مهر 90 18:53
سلام خوبي عزيزم؟ايشالله كه هميشه شاد باشي خوشحال مي شم بهم سر بزني و برام نظر بزاري بوس


حتما تشکر از اینکه سر زدید
عمه جون
22 مهر 90 20:44
سلام ممنونم که اومدین به وبم و سر زدین
شما هم دایی خوبی هستین امیدوارم سال های
سال با بنی جون زندگی کنیین
ممنونم


تشکر از اینکه نظر دادید و ممنون هستم
نانی
22 مهر 90 22:34
قالب جدید خیلی قشنگه مبارکه


ممنون قالب جدید شما هم مبارک قرار عوض کردن تنظیمات قالب وبلاگ ها را اموزش بدم
راستین کوچولو
23 مهر 90 7:21
وای چه دایی خوبی


خواهش می کنم خوبی از خودتون هستش
مامان متین
23 مهر 90 14:55
سسسسسسسسسسسسسلام دایی بالاخره اومدید دیگه داشتم فکر می کردم که نمیاد
این وبلاگ جدید خیلی خوشگل خیلی ناز خوشبحال بنی کوچولو
راستی اگه مارو قابل دونستید هم لینکمون کنید هم رمزو یواشکی بگید که جانمونم از مطالب و عکسای قشنگ بنی دلم می خواد ببینم چه شکلی شده گل پسر


سلام نه ما رفتنی نیستیم درسته دیر به دیر به روز می کنیم ولی هستیم .برای وبلاگ هم خواهش می کنم ممنون.
من وبلاگ متین جان را لینک کردم حتما رمز برای شما می فرستم.بازم ممنون که سرزدید
الينا گلينا
24 مهر 90 11:56
سلام دايي مهربون.خوش به حال بني جون كه دايي به اين خوبي داره .مرسي كه به ما سر زديد و نظر داديد. مارا هم لينك بكنيد .
مامان پریسا
29 مهر 90 19:08
سلام به ما هم سر بزنید. ماشاا.... به این گل پسر . با اجازه لینکتون کردم.


سلام حتما این کار می کنم لطف کردید سر زدید و نطر دادید برای لینک کردن هم اختیار دارید اجازه لازم نیست من هم شما را لینک می کنم
مامان پریسا
30 مهر 90 11:48
ممنون. ولی ببخشید اگر میشه همون پریسا جون کافیه. آخه کلمات یه کمی....... راستی تشریف بیارید!!!!!!!!
عمه جون
1 آبان 90 18:51
سلام اپممممممممممممممممم اپمممممممممممممممم خوشحالم میکنیین اگه بیایین ممنونم
شیرین
4 آبان 90 13:45
سلام...عکسای جدید نمیزارید؟؟
مامان پریسا
7 آبان 90 19:10
سلام پس این بنی کوچولو چی شد؟؟؟؟؟؟
مامان پریسا
18 آبان 90 9:13
سلام اومدم برای تولد دخترم پریسا جون دعوتتون کنم. تشریف بیارید.
دریا
21 آبان 90 21:13
سلام ممنونم که دعوتم کردی دایی بنی جون ماشالله نی نی ناسی ها خدا حفظش کنه اپتون عالی بود سعی کنین حتما مشهد برین
با این که گزشته تولدتون هم مبارک
بازم به ما سر بزنینن


سلام خواهش می کنم ممنون برای تبریک حتما اگر یادمون بمونه سر می زنیم اپ کردید خبر بدید.
مامان ماهان
26 آبان 90 19:45
خوشحالم که دوباره برگشتین


ممنون