پارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِیپارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِی، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

پارســــــــــــــــــایی

دایی تنبل

1390/8/11 22:56
نویسنده : دایی جون
2,415 بازدید
اشتراک گذاری

سلام    سلام

امیدوارم حال همگی خوب باشه  حتما همه میگد چه  دایی تنبلی خب حق دارید و واقعا نمی تونم بهانه ایی بیارم چون این مدت که نبودم یا خیلی سرم شلوغ بود یا تنبلی می کردم  . چون خودتون در جریان هستید و می دونید اوضاع چقدر سخت شده دوتایم هم کار کنیم بازم کفاف خرج مخارج نمیده خوبه الان  مجردیم چه برسه بعدا که زندگی تشکیل دادیم خب گلایه نمی کنم حقیقت زندگی امروزه. ولی با تمام تفاسیر خدا رو شکر که بدنه سالمی داریم.

از تمامی دوستان عزیز که در این مدت با نظرات زیباشون ما رو شمرمنده کردن تشکر ویژه کنم.

 

 

 

خب دایی جون فدای اون شیر خوردنت ، چشمام زیر پات ولی اینقد با نمک شدی که دایی رو با ادا هات دیونه کردی . الان 3 ماه  از تولدت گذشته و شیطون داری خوب می خوری و تپلی میشی گریه هاتم داره مردونه میشه و کلمه گ رو خوب میگی. بعضی موقعه ها هم شب زنده داری می کنی و نمی زاری مامانی بخوابه و اینقدرم بغلی شدی که گذاشتیمت زمین سریع گریه ات در میاد.خب دایی جون یه مدت بود وقت نمی کردم وبلاگت رو ابدیت کنم و از بدشانسی جایی که عکس هات را اپلود کرده بودم سایت دچار مشکل شده و عکس ها دیگه نشون داده نمیشن و باید از دوباره عکس ها رو جایی دیگه اپلود کنم.امروزم اومدم اول تشکر کنم از تمامی عزیزان و مامانی های عزیز و به اطلاع خود فسقلت برسونم که داستان غیبتم برای چی بود .

امروزم این عکس های جدیدت رو اماده کردم که برات می زارم امیدوارم این سایت آپلود عکس هم مثل اون یکی بعد از مدتی بسته نشه.

عکس های بچه (بنی جون)

راستی دایی جون  اینم بنر کلوپ وادرس فیس بوکم، اگر کسی دوست داشت بدونه دایی تبلت کجا هستش. 

 

                


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان متین
8 مرداد 90 0:11
سلام دایی حق دارید خوب ما که مامانیم و تو خونه وقت کم میاریم چه برسه به شما این بنی کوچولوی ناز هم که هر روز داره جیگرتر و خواستنی تر می شه ماشاآلله


اره به خدا .شما لطف دارید، بنی دیگه عزیز دایی
نانی
8 مرداد 90 8:34
به به چه دایی فعالی . احتمالا اولین خواهرزاده تون باید باشه که اینقدر برات عزیزه. ایشااله خدا براتون حفظش کنه . ضمنا من لینکتون کردم
مامان آتین
8 مرداد 90 11:30
ای جونمممممممممم چشماشووووووو ببین... موهای خوشرنگشووووووو
خیلی ناناسی بنی جون ماشالله
دایی جون از طرف من ببوسش


سلام مامان اتین مرسی شما لطف دارید اتین ما رو هم دیوانه کردهووالا راستش مامانش نمی زاره ببوسیمش ولی خب دیگه دایی فضولی داره !!!
مامان آتین
8 مرداد 90 11:31
دایی جون خدا قوت و امیدوارم همیشه موفق باشی
مامان امیرعلی
8 مرداد 90 23:45
دایی جون شما با چی میری فیس بوک؟
راسی کد این وضعیت یاهوتو از کجا آوردی؟خوشگله


با وی پی ان میرم ولی زیاد اونجا نیستم.برای وضعیت یاهو هم به این سایت سر بزنید http://www.pichak.net
مامان علي
9 مرداد 90 0:34
سلااااااااااااااااااااام.محمد پارساي همشهري.
همشهري جون يه سر بزن به ما
براي محمد پارسا


حتما تشکر که سر زدید
مامان عسل و آریا
9 مرداد 90 8:40
سلام به محمدپارسای قشنگ و دایی .ممنون که خبر دادید.ماشالله خیلی بزرگ شده خواهرزادتون.راستی درمورد آپلود عکس ها میتونید از خوده نی نی وبلاگ استفاده کنید.هم امن تره هم راحت تر هم مشکل آپلود براش پیش نمیاد.


سلام ممنون از اینکه سر زدید .برای راهنمایی عکس تشکر می کنم ولی تو نی نی وبلاگ 2 پسوند رو بیشتر اپلود نمی کنه برای همین برای شکلک ها باید جای دیگه آپلود کنم.منتظر وبلاگ اختصاصی خود بنی باشید
mAhyA
9 مرداد 90 12:35
سلام دایی جون... ماشالله چه ناز شده این اقا پارسا. تو این مدت منم خاله شدم... من لینکتون کردم ولی شما که نیومدید پیشمون...
مهسا
9 مرداد 90 21:56
وای نی نی خوشمل جونم چقدر شما ناااااااز شدی ماشالله بزرگ شدیا گلم
مهسا
9 مرداد 90 21:56
راستی دایی خیلی تنبلی



سلام مرسی از اینکه سر زدید خب چیکار کنم شما هم جای من بودید تبلی می کردید ولی سعی می کنم سنگه تمام براش بذارم
مامان ماهان
12 مرداد 90 0:14
سلام سلام چقدر ناز بنی جون خدا حفظش کنه راستی چه چشما و موهای خوشرنگی داره بوووووووووووووس
مهسا
14 مرداد 90 1:39
موشششششششششش بخورتت الهیییی همیشه عکسای نی نی جونم رو میبینم و کلی ذوق مرگ میشم عززززززییییییزمی محمدپارسا
مامان ماهان
18 مرداد 90 9:23
سلام محمد پارسا جون خوبهههههههه
مامان ماهان
26 مرداد 90 0:40
____________@__@@_____@ ____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ _____________@@_@_____ ______________@@_____ ______________@_____ما آپیم
مهسا
4 شهریور 90 13:27
سلام چه دایی مهربونی؟!! محمد پارسای گلم چقدرعکس هات ناز شده خاله.
مامان ماهان
17 شهریور 90 10:11
نزدیکترین رفیق بهت اونیه که ازدورترین فاصله همیشه به فکرته...
مامان پارسا جون
21 شهریور 90 11:32
چقدر تو نازی با اون لپات واییییی
مامان پارسا جون
21 شهریور 90 18:14
من لینکتون کردم با اجازه


خواهش می کنم باعث افتخار ما هستش.ممنون
نانی
28 شهریور 90 19:23
مامان ماهان
12 مهر 90 0:36
سلام خوبین


سلام ما خوبیم.شما خوبید؟ببخشید دیر جواب میدم
مامان علي خوشتيپ
22 مهر 90 16:40
سلام چقدر وبتون خوشگل شده با تبادل لينك موافقيد؟ راستي كجاي اهواز ميشينيد؟
مامان آبتين
24 مهر 90 12:52
سلام ، چه دايي خوبي داره اين گل پسر. ممنون كه به سايت آبتين سر زديد اما آبتين طلا پسره دختر كه نيست
شیرین
25 مهر 90 17:13
ماشالله به این پسر ناز...
چرا از آپلود عکس نینی وبلاگ استفاده نمیکنی؟؟


سلام خواهش می کنم مرسی از اینکه سر زدید و نظر دادید ولی چرا باید استفاده کنم ؟ خب من چون از انواع فرمت های عکس و ایکون استفاده می کنم و نی نی وبلاگ فقط یک پسوند عکس را آپلود می کنه.
مامان رهام
9 آبان 90 8:29
سلام چقدر ناز اين بنی جون خدا حفظش کنه راستی چه داييه مهربوني
مهتاب
9 آبان 90 10:30
وبلاگ جالبی بود . دایی جون به من بگو فیس بوکم باز نمیکنه چه کارکنم