پارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِیپارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پارســــــــــــــــــایی

نویسندگان جدید بنی جون

1391/4/28 18:51
نویسنده : دایی جون
2,049 بازدید
اشتراک گذاری

سلام     سلام   

بنی جون عزیزم گفتم امروز یه مطلب بذارم و نویسنده هایی جز من بابات به وبلاگت اضافه کنیم.البته اینم بگم کسایی که قرار نویسنده وبلاگت باشن حتما از فیلتر رد میشن.راستی هنوز بابایی و مامانی نمی دونن که این وبلاگ رو برات درست کردم ولی اکثر دوست های دایی جونت میدونن و قراره با نظراتشون ما رو شرمنده کنن.

توجه  توجه

 

به اطلاع کلیه خاله های  عزیز می رسونیم  اگر کسی از خاله های عزیز تمایل به نویسندگی در این وبلاگ را داره ، سریعاً با مدیریت دایی جون تماس بگیره ، به هرحال بنی جون خوشحال میشه خاله های زیادی داشته باشه.خواشمندم  هر چه سریع تر تا ظرفیت تکمیل نشده ثبت نام کنید تا شرمنده شما نشویم.

با تشکر مدیریت دایی جون

راستی نظرتون فراموش نشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فرزانه
18 فروردین 90 0:18
اینم نظر: راستی کی به دنیا میاد این بنی جون
دایی جون
18 فروردین 90 0:40
مرسی مامان فرزانه خب 13 اردبیهشت به دنیا میاد بازم مرسی که سر زدید
مامان فرزانه
18 فروردین 90 13:22
سلامی دوباره ممنون که در وبلاگ شما جایی دارم شما آدرس دقیق وبلاگتون رو برام تایپ کنید تا به مشکل برنخورم و وبلاگتون بدون هیچ مشکلی باز شه پس آدرس رو برام بذارید
خاله مائده
18 فروردین 90 14:48
بنی جون خوشحال باش که داری پا به این دنیا میذاری درست دنیاش قشنگ نیست اما 1 دایی و خانواده خوب داری که دوست دارن منم دوست دارم گلم
ندا
19 فروردین 90 22:11
من پنجشنبه اینجا نظرمو نوشتم پس چرا نیس؟؟؟؟!!!!!!
مامان هانیه سادات
20 فروردین 90 19:10
سلام. واقعا به حال بنیامین جون غبطه میخورم که دایی به این مهربونی داره. زنده باشید. اجازه میدید آدرستون رو تو پیوندام بذارم؟ خوشحال میشم به وب من سری بزنید.
مامان محیا
28 مهر 90 0:17
سلام به بنیامین که الهی از بنده های پارسای خدا بشه!از اینکه با محیا دوستی خوشحالم.سلامت باشی.