پارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِیپارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِی، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

پارســــــــــــــــــایی

عکس های اتاق بنی جون عزیزم

1390/1/21 0:35
نویسنده : دایی جون
2,278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

خب از وعده وفا دایی جون قول داده بودم که عکس های اتاقت رو بذارم عکس ها امروز به دستم رسیدن یعنی این عکس ها رو بابایی گرفته و امشب رفتم ازش گرفتم چون قربونت خودم وقت نداشتم برم خونه مامانی که عکس بگیرم به هر حال عکس های نسبتا خوبی هستن و زیاد من با عکس ها بازی نمی کنم و اونا رو همینطوری در وبلاگت قرار می دم چون اگه دور عکسات حاشیه بذارم عکسها زیاد مشخص نمی شن میخواستم اینو بگم که فتوشاپ بلدم.

خب دوست ندارم امروز چیزی برات بنویسم در حالی که همچنان خودم سر در گم هستم در این روزگار  ولی با تمام وجود مشکلات این تو هستی که دلخوشی دایی جون هستی بعدا دایی جون سر فرصت برات می نویسم که اکثرا دوستان و مامانی ها و خاله های عزیز که از وبلاگت دیدن می کنند بدونند دایت کی هستش.

فداتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

این عکس تخت هستش خب رنگ تخت رو مامانی انتخاب کرد اما من دوست داشتم برات رنگه قرمز بگیرن تا مثل خودم جق باشی خب تخت فسقل کودک نوجوان هستش و با با یه تیر دو نشون زدیم حالا بعدا نماهای دیگه تخت رو مگیرم که برات بذارم

تخت

این عکس لباس هات هستش که خیلی زیاد بودن و چند تا ازشون عکس بیشتر نگرفتیم

لباس بچه

این کمدت هستش که همچی توش پیدا میشه باورت میشه مامانی برات عطر هم خریده وای قربونت

این کالسکه بنی جون عزیزم هیف رنگ قرمز نداشت البته ابی هم قشنگه

این وسایل اب تنی و حمامت هستش.  شیطون اکه مثل من اهل شنا نباشی خودت می دونی

اینم پرده اتاقت هستش جوجه مامان بزرگ زحمتش رو کشید دایت نصبش کرد

اینم بستنی معروف مامانی هستش که واقعا خوردن داره چون قشنگ تزینن می کنه مامانی گفتم برات بذارم

خب دایی جون خیلی خسته هستم امروز بقیه عکس ها بمونه برای بعدا

میخواستم در اخر از تمامی دوستان ، مامانی های عزیز ، و خاله های عزیز تشکر زیادی بکنم بابت نظراتشون که با نظراتشون باعث خوشحالی من و دراینده بنی جون میشه عزیزم

دست همتون درد نکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان بردیا
21 فروردین 90 9:54
سلام دايي
مرسي از اينكه سر زده بودين
منم لينكتون كردم


لطف کردید خوشحال میشیم همیشه حضور گرم شما رو داشته باشیم
مامان آتین
21 فروردین 90 10:56
بـــــــــــــه بـــــــــــه چه سیسمونی قشنگی ...مبارک بنی گلمون باشه
ایشالا که به خوشی و سلامتی از تک تکشون استفاده کنه
مر30 دایی جون دست گلت درد نکنه


خواهش می کنم هنوز وقت نکردیم درست اتاقش رو تزیین کنیم چون همه وقتم شده کار کار تشکر که سر زدید همیشه اینکار بکنید
رز
21 فروردین 90 13:02
سلام وای بنی جون چه وسایل زیبایی خوش به حالت چه دایی خوبی داری انشاء الله وسایل دومادیتو ببینیم دایی جون ممنون که به ما سرزدی بااجازه لینکتون می کنم
مامان مانی
21 فروردین 90 13:16
سلام ممنون از نظرتون ......
بسیار زیبا بود وسایل نی نی تون ....
سلامت باشید ....


مرسی لطف کردی که سر زدید
نسترن
21 فروردین 90 14:34
خوشبحالت بنی جون.چه دایی مهربونی داری. همیشه شادوسلامت باشی
مامان الی
21 فروردین 90 16:00
واااااااااای چه سیسمونی نازی چه دایی مهربون و باسلیقه ای ...بنی جونم یادت باشه باید قدر دایی جون تو خیلی بدونی ...انشاله به سلامتی و دل خوش از همشون استفاده کنی گلم...
زينب عشق مامان و بابا
21 فروردین 90 16:47
باريك الله به شما دايي خوش ذوقشاد باشيد
باباي زينب
22 فروردین 90 15:36
ممنون از محبت و لطفتون بازم به ماسر بزنيد با چكاپ زينب بروزم
مامان فرنام
22 فروردین 90 16:14
سلام دایی جون وااااااااااااااااااااااااااااااای چه وسایل خوشملی مرسی اومدی پیشم بازم بیا باعکسای جیگرآپم
مامان عسل و آریا
23 فروردین 90 15:19
واااااااای چه اتاق خوشملی.چه بستنی ای.خوردن داشت. شاد باشید
مامان عسل و آریا
23 فروردین 90 15:23
راستی رنگ سبزی که برای رنگ کمد مادر بنیامین جون انتخاب کردن خیلی زیباست.رنگ قرمز چشم رو میزنه.انشالله بزرگتر که شدن قرمز بخرید ولی الان رنگ سبز خودش آرامشه
مامان ترمه کوچولو
23 فروردین 90 15:58
وای خوش به حال نی نی که دائی به این مهربونی داره آرزوی بهترینها رو برای خانواده مهربونتون دارم همیشه در کنار هم خوش باشید با صمیمیت هر چه بیشتر مرسی که به ما سر زدین
مامان فرنام
23 فروردین 90 23:20
سلام به من سر بزن تا با پایان انتظارم همراه باشی
مامان عسل و آریا
24 فروردین 90 9:53
سلام ممنونم که به وبلاگ عسلم سر زدید.از نظر لطفتون هم ممنونم.بابت لینک هم مرسی من هم شما رو با افتخار در هر دو وبلاگ عسلام لینک کردم.خوشحال میشم به وبلاگ گل پسرم هم سر بزنید. aryajoon.niniweblog.com asaljoon.niniweblog.com این هم آدرس دو وبلاگ قند عسلام.شاد باشید.خوشحالم کمتر از یک ماه دیگه بنیامین جون بدنیا میاد و دل همتون شاد میشه ما هم شاد میشیم و منتظر عکس های گل پسرتون هستیم.
مامان فرزانه
24 فروردین 90 14:34
سلام سلام دایی مهربون بنی جون ایشالله مبارکش باشه همش قشنگه دست شمام در نکنه بابت پرده ی اتاقش دایی جون ناراحن و دلگیر نباش هیچوقت بزار بنی جون به دنیا بیاد دیگه هیچ ناراحتی و رو نمیبینی و همه چیز قشنگ می شه اینو قول میدم مامان بنی امیدوارم به سلامتی نی نیتو بگیری تو بغلتو از بوی تنش مست بشی و همه انتظارت به پایان برسه و همه رو با این وروجک خوشحال کنی ما هم منتظر به دنیا اومدنش هستیم به ما هم خبر بدید


سلام وای مرسی از اینکه سر زدید و افتخار دادید و نظر خودتون رو گفتید اره بنی بیاد زندگی شیرین تر میشه این همه دارم ثانیه شماری می کنم ولی تقدیر بر این داره میشه که از این شهر کوچ کنم و برم شهر دیگه که از بنی و تمام خانوادم جدا بشم امیدوارم بتونم کنار بیام.بازم تشکر می کنم
خاله ایی
24 فروردین 90 17:15
سلام به شما و خسته نباشید انشالله نی نی تون به سلامتی و تندرستی دنیا بیاد و عکسای خودشو بزارید وسایلاش که خیلی قشنگن مبارکش باشه. به وبلاگ ماهم سر بزنید. خوشحال میشیم
مامان حسین
24 فروردین 90 18:35
سلام
عکسا باز نشد


نه باز می شن از فایر فکس استفاده کنید چون سرعت بالاییی داره .بازم تشر که سر زدید.