پارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِیپارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِی، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

پارســــــــــــــــــایی

روزهای جدایی و عکس های بابایی و دایی

1390/1/25 0:12
نویسنده : دایی جون
1,873 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دایی جون

فدات عزیزم دایی جون می دونم باید یخورده دلخور باشی روزی که وبلاگت نگاه می کنی که چرا دیر به دیر ابدیتش می کنم .به جون دایی قربونت وقت نمی کنم می دونم اینم شاید بهانه باشه ولی دایی جون زندگی امروزه یخورده بی حوصله گی شده و حوصله نداریم ، عزیزم اما اینا هم تمام قصه نیست اخه دایی  خیلی این روزها دودل شدم و دارم تصمیمی می گیرم برای کارم چون می خوام کوچ کنم برای کار به شهر دیگه یعنی میخوام برم پیش دایی بزرگت . خیلی این روزها سر در گم هستم ولی دایی هنوز همون هیجان ها رو دارم .اما دل کندن از این شهر با تمام خاطراتش خیلی برام سخته ولی دایی جون زندگی هستش و اینم یه تجربه.

خب اینم اوضاع احوال خودم .مامانی هم خوبه دیروز پیشش بودم و خیلی باهات صحبت کردم اگر این ملوس بذار ! حتما می پرسی ملوس کیه !! خب دایی جون چی بگم :

بابایی و مامانی یکسال پیش یه بچه بلبل خریدن و اوردن خونه و بزرگش کردن و اسمش رو گذاشتن ملوس اگه دروغ نگم پرنده با نمک و لوسی هستش که دست آموز شده .دیروز تا رفتم تو خونه اومد رو شونم نشست و شروع کرد رقصیدن و خودش رو لوس کردن . مامانی و بابایی ملوس رو خیلی دوست دارن و شیطون فقط میزاره بابایی بگیردتش و نازش کنه یا الا اجازه نمی ده ما نازش کنیم خیلی بدجنسه. 

اون شب کلی ازت یاد کردم و باهات صحبت کردم و مامانی خیلی تاکید کردم که قربون صدقه ملوس نره چون می فهمی و ممکنه حسادت کنی و اونم وقتی من اوجا هستم گوش می کنه و زیاد کاری بهش نداره.

خب دایی جون الان چیزه زیادی به ذهنم نمی رسه ولی بازم فردا برات می نویسم اما امشب دوتا عکس اماده کردم که یکیش مربوط به کوچیکی های بابایی هستش و اون عکس دومی دایی محمدت هستش با بچه اش که اسم اشکان هستش.دایی جون عکس خودم رو پیدا نکردم ، مامان بزرگ معلوم نیست کجا گذاشت شون ، ولی پیداشون می کنم. البته اینم بگم عکس های زیادی از بچگی خودم ندارم ولی باید یکی دوتا پیدا می کنم .

خب این عکس بچگی های بابایی هستش :

اینم عکس کوچیکی دایی محمد و پسرش که دایی محمد سمت چی عکس و پسر داییت اشکان سمت راست هستش دایی محمد که تقریبا معروف به توپول هستش و در تمام فامیل به خپل بودن در بچگی شهرت داشت.اما اشکان عزیزم که اونم برام خیلی عزیزه و الان ۱۲ سالش هستشو اول راهنمایی هستش خیلی بچه تیزهوشی هستش و معدل همش ۲۰ هستش  و خیلی دوستش دارم  و اونم منو خیلی دوست داره و می دونم ۱۰۰ درصد مطمئن هستم ادم بزرگ و موفقی میشه

در آخر دایی جون میخوام از تمامی مامان های گل و عزیزانی که از وبلاگت دیدن می کنند و با قلب های قشنگشون نظر می دن تشکر فراوان کنم و بهشون بگم همیشه از کارا بکنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان فرزانه
25 فروردین 90 0:49
سلامی دوباره به دایی همیشه گرفتار راستی اشکان می شه برادر زادتون دیگه درسته موفق باشید به ما هم سر بزنید


مرسی از اینکه سر زدید.اره اشکان پسر برادرم هستش
مامان ماهان
25 فروردین 90 9:16
چه قدر مونده نی نی به دنیا بیاد


والا به حساب درست 16 یا 17 روز دیگه ولی خودتون بهتر می دونید اون بالایی تصمیم می گیره که کی هدیه خودش رو بده .تشکر می کنم از حضور گرمتتون
مامان عسل و آریا
25 فروردین 90 9:50
سلام
ممنونم از حضورتون در وبلاگ عسلم.بابت دعاتون هم ممنونم.از طرف دو تا قندعسلام هم بابت لینک تشکر می کنم.مرسی دایی بنی جون.عکس ها هم خیلی زیبا بودن.


خواهش می کنم منم تشکر می کنم بابت لینک کردن وبلاگ همیشه به ما سر بزنید
مامان الی
25 فروردین 90 10:28
سلام...من وبلاگ بنی خوشگله رو به لیست دوستان اضافه کردم البته با اجازه ی دایی جونش... امیدوارم مشکل کاریتون هم به زودی حل بشه و زود به زود آپ کنید... عکس ها هم خیلی قشنگ بود...ممنون..



وایییییییی سلام اختیار دارید برای ما باعث افتخار هستش شما لطف دارید .بایت همدردی شما کمال تشکر دارم بازم مرسی که سر زدید
مامان ماني
25 فروردین 90 11:16
سلام دايي جون ......
خيلي وبلاگتون قشنگه ....
سيسموني بني جون هم خيلي زيباست .....


قشنگی از خودتون هستش .شما لطف دارید امیدوارم همیشه بتونیم از نظراتتون استفاده کنیم.
خاله ایی
25 فروردین 90 12:11
سلام خسته نباشین ماشالله برادرزادتونم خوشکله.انشالله نینی توراهیتونم به همین زودیا سلامت دنیا میاد و قدر داییشم میدونه. ممنون که سر زدین بازم منتظر حضورتون هستیم
نسترن
25 فروردین 90 12:39
سلام دایی جون.ممنونم که به ماسر میزنین. آرین من دایی نداره . فقط 3تاخاله داره. بااجازه میتونم لینکتون کنم؟اینجوری پسر منم دایی دار میشه
مامان ماهان
25 فروردین 90 15:23
الهی به سلامتی دنیا بیاد دایی مهربون
رز
25 فروردین 90 15:25
سلام دایی جون امیدوارم بهترین تصمیمو بگیرید وبتون خیلی زیباست ممنون که به ماسر می زنید
مامان آتین
29 فروردین 90 8:29
سلام دایی جون ایشالا هرچی به صلاحته پیش بیاد موفق باشی راستی چیزی به دنیا اومدن بنی کوچولومون نمونده هاااا به سلامتی ایشالا
زينب عشق مامان و بابا
29 فروردین 90 9:14
سلام دايي چطوري.خوش بحال اين ني ني كه انقدر دايي براش لاو ميتركونه زينب ما دايي نداره و شايد حسوديش بشه بازم به ما سر بزنيد
مامان فرزانه
30 فروردین 90 9:42
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
مامان فرنام
30 فروردین 90 11:54
سلام دایی جون ان شا ا.. هر جا باشی موفق باشی من لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن
خاله مائده
3 اردیبهشت 90 13:16
salam khale joooni.beni khale daghone dishab ta sobh dard dashtamo nakhabidam ba hamon ghalbe kochiko pako behrabonet vase khale 2a kon.2set daram azize khale
مامان زهرا نازنازی
5 اردیبهشت 90 17:34
سلام چه دایی مهربونی عالی بود الهی نی نی نازتون به سلامتی هر چه زودتر بدنیا بیاد
rahim
5 اردیبهشت 90 20:06
salam weblog jalbi dari mamnon misham be ma ham sar bezani ba tashakor
مامان برديا
7 اردیبهشت 90 12:16
سلااااااااااااااااااااام واي اينا ديگه چه جور شكلك هاييه !!!!!!!! جالب بود در ضمن عكس ها هم خيلي چاقالو و خوشمزن