پارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِیپارسایـــــــــــــــــــــــــــــــِی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

پارســــــــــــــــــایی

تولدت مبارک بنی جون (تشکر از تمامی نظرات)

1390/2/10 9:29
نویسنده : دایی جون
1,821 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  سلام  سلام

وای اینقدر امروز خوشحال هستم که نگو ، واقعا روز زیبایی هستش

دایی جون عزیزم اخرش تو هم چشمت به این دنیای بزرگ باز شد و همه صورت زیبات رو دیدن و  خوشحال شدن و همه خانواده کنارت هستن جز من

دایی جون تولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبــــــــــــــــــــــــــــــــارک

 

دایی جون قربونت بشه عزیزم می دونم باید ازم دلگیر بشی که بازم چقدر دیر دارم به روز می کنم. خب دایی جون در مطالب قبلی برات نوشته بودم که دارم برای کار می رم اصفهان و اینجا دسترسی به اینترنت ندارم که هر روز برات بنویسم و به روزش کنم ولی همش تو فکرت بودم و در تماس با مامانی که دیگه امروز خدا تو رو به ما هدیه داد و همه خانواده رو خوشحال کردی.خب از دیشب مامانی بیمارستان بود چون درد داشت ولی به من نگفته بودن تا امروز صبح که اقاجون تماس گرفت و گفت نی نی به دنیا اومد منو بگو شکه شدم و اینقد هیجان زده شده بودم که نمی دونستم چی باید بگم و چیکار باید بکنم اما همش منو بعض گرفته بود که اونجا نبودم.بعدش که بابایی زنگ زد گفت از دیشب مامانی بیمارستان بوده تا صبح که دردش بیشتر میشه و می برنش اتاق عمل و ساعت 10 صبح خدا تو جوجه رو به ما هدیه می ده.

دایی جون بابایی میگه خیلی خوشکلی و مثل کوچیکی های خودش هستی .من که بی طاقت هستم که ببینمت  و دل تو دلم نیست که بیام اهواز اخه خیلی منتظرت بودم جوجه و این روزهای اخر کار باعث جدایمون شد ولی هر طوری شده میام که ببینمت.

خب زیاد وقت ندارم عزیزم انشاءالله بقیه اش بمونه برای بعدا همراه عکسای زیبات عزیزم.

جا داره در اخر از تمامی مامانی عزیز و دوستان گرامی که به ما لطف داشتن و با نظرات گرمشون ما رو شرمنده خودشون کردن تشکر ویژه کنم و حتما اگر وقت کنم از تک تک شون قدردانی می کنم بابت نظرات گرمشون.


بازم نظرتون فراموش نشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان صبا
12 اردیبهشت 90 9:45
سلام دايي عزيز خدا رو شكر كه بني جون به سلامتي چشم به جهان گشود و همه خانواده رو خوشحال كرد خيلي خيلي به شما و مامان و بابا و همه عزيزاش تبريك مي گم. خداوند انشاءالله در پناه خودش حفظش كنه و نگه دارش باشه خيلي خوشحال شدم از طرف من بوسش كنيد. بني كوچولو تولدت مبارك
مامان زهرا نازنازی
12 اردیبهشت 90 12:47
سلام دایی مهربون تبریک میگم. به سلامتی الهی زودتر ببینیدش و عکسش رو برای ما بزارید
maman rozita
12 اردیبهشت 90 16:06
vay che dayi mehrabooni khoda shomaro vase khaharzadatoon negah dare
مامان آتین
12 اردیبهشت 90 22:20
سلاممممممم دایی جون به به چه خبر خوبیییییییییییییییییییییییییی قدمش مبارک... خدا حفظش کنه براتون از طرف من و آتین ببوسینش و به مامان بابای گلشم تبریک بگین منتظر عکسای قشنگش هستیم
مامان برديا
13 اردیبهشت 90 9:30
سلااااااااااااااااااااااااام مبارك باشه اما برام خيلي جالبه كه يك عدد دايي اين همه مهربووووووووووون
مامان فرزانه
15 اردیبهشت 90 16:42
مبارکه مبارکه اومدنت به زندگی مبارکه مبارکه لطفا باآهنگ براش بخونید دایی جون بنی جون
مامان آنیسا
20 اردیبهشت 90 20:29
سلام تولدت مبارک انشاا... صدساله بشی
فهیمه
22 اردیبهشت 90 19:09
آیا می دانید كودكان با گریه های مختلف خواسته های خود را اعلام می كنند؟ آیا می دانید هرگریه خاص كودك نشان دهنده یكی از خواسته های اوست؟! آیا می دانید هر گریه کودک نشان دهنده یکی از خواسته های اوست ؟ مترجم گریه کودک نفوذ به دنیای پر رمز و راز کودکان پرفروشترین محصول در ارتباط با كودكان در سال 2009و2010 بهترین محصول برای مادران شاغل قیمت: 4,000 تومان
مامان ماهان
28 اردیبهشت 90 9:00
سلام مبارکههههههههههه منتظر عکسای ناز هستیم
مامان فرنام
31 اردیبهشت 90 16:09
سلام دایی جون مبارکه هرچند دیره ولی خوشحالم تو هم مثل من سرت شلوغه و من شرمنده ت نشدم حتما کلی با نی نی خوشی عکس نی نی رو بزاری ببینیم
خاله ایی
1 خرداد 90 0:08
سلام دایی گرامی...تبریکات زیاد مارو پذیرا باشید.به مامان گل نینی هم تبریک بگید.انشالله به زودی عکس های خوشکلش رو بزارید
مامان فرنام
2 خرداد 90 7:23
سلام به دایی که سرش خیلی شلوغه کی آپ میشی و عکسای نی نی رو میزاری ؟ بیا که من آپم
شیما
6 خرداد 90 14:39
واسه تولد تو باید دنیا رو آورد ، ستاره رو سرت ریخت ، تو رو تا آسمون برد . بنی جون تولدت مبارک
خاله ستاره
22 آبان 90 14:05
سلام دائی مهربون
من خاله ستاره هستم اگه ممکنه با هم تبادل لینک کنیم


سلام خواهش می کنم باعث افتخار وبلاگ بنی هستش با دوستان نی نی وبلاگ تبادل لینک داشته باشه